Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dzioobak | użytkownik

imię i nazwiskoSzymon Trochowski adresPrudnik/Wrocław zarejestrowany06.01.2008 @21:43:18 ostatnio na stronie25.02.2012 @14:03:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty19 komentarze316 posty na forum0

komputer / sprzęt
Kodak :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lovechocolate    26.03.2008 @21:29:03
nie ma sprawy
~lovechocolate    25.03.2008 @17:51:55
o to mi chodzilo
~lasio    25.03.2008 @16:15:00
mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedz bo "wsio" nie za bardzo mi mówi jak sie ustosunkowałeś do mojej fotki, pozdrawiam
~cayser    25.03.2008 @16:02:03
Ten jest sulejowskim rajem Dzięki za odwiedziny.
_______
Jarosław Kacperczyk
http://kacperczyk.pl - Magia Kreatywnego Projektowania

Amator martwi się o sprzęt, Profesjonalista martwi się o kasę,
a Mistrz martwi się o światło
~PierKot    25.03.2008 @15:45:13
_______
Człowiek jest najgorszym ze zwierząt.
~oktawianna    25.03.2008 @15:22:17
Miło, że przyjąłeś tą ocenę obiektywnie.

_______
Reprezentuje
abstrakcyjną stronę
chwili - znikając.

~oktawianna    25.03.2008 @15:19:13
Drogi kolego:

rozwoju wyobraźni.
Liczę na nieco lepsze kadry!
(nie piszę tego, aby Ci dokopać, ale wspomóc)

Pozdrawiam ciepło.
_______
Reprezentuje
abstrakcyjną stronę
chwili - znikając.

~aiisza    25.03.2008 @15:16:49
nad czym pytasz.
nad wszystkim.
thx za komnetarz. ;]
~loose    25.03.2008 @15:15:50
zgadzam się
dzięki i pozdrawiam. ; ]
~wojciechrodak    15.03.2008 @23:42:17
Dzięki za komentarz ;]
~tunia88    06.03.2008 @10:28:16
dziekuje za pierwszy komentarz ;] pozdrawaim
~maggie94    05.03.2008 @23:00:14
~AWE    05.03.2008 @19:15:27
dziękuję za opinię. Ja też zapomniałam pomniejszyc .... Pozdrawiam
~FisSkusS    05.03.2008 @19:01:56
Zapomniałem pomniejszyć a nie będę już usuwał bo nie dodam już tego dzisiaj. Będę musiał czekać do jutra
~signoriaFORTA    05.03.2008 @00:05:11
dziękuję
_______
girl, you'll be a woman soon...
~Painless    03.03.2008 @02:33:22
dziękować
~elagie    02.03.2008 @19:33:47
dziekuje miło mi to słyszeć znaczy się czytać )
~szylwiasz    28.02.2008 @16:19:07
Piękny komentarz...
_______

~yammy    23.02.2008 @18:20:07
Dzieki i zapraszam ponownie:P
_______
Zapraszam również do siebie
~KrzysiMisi    22.02.2008 @11:05:57
Na DD jest ziarno a nie szumy ;] co się dzieje z dziećmi w świecie syfry.
_______
Kto mi zrobi fajne profilowe? (:
~pilniak    22.02.2008 @10:56:57
dzienkujem ;D
_______
Who's the fuck Mick Jagger?!
~liquid82    22.02.2008 @10:56:41
szumy w aparacie na klisze...ciekawe lol
~Eina    14.02.2008 @14:47:51
dziękuję pięknie
_______
to tylko subiektywne odczucie obiektywnego spojrzenia. niczego nie musisz...
~lubieTygryska    14.02.2008 @14:20:10
proponuję popatrzeć na własne foty i dokonać samokrytyki - jak dla mnie przez 5 tygodni wrzucić tylko 3 zdjęcia to trochę za mało (mają one do tego oceny 36% - 75%) więc chyba nie i oceniać zdjęcia na poziomie przeciętnej i otrzymywać podobne oceny.
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt